tisdag 26 mars 2013

Vaddå vanemänniska...?

Öppnar dörren och doften av välbekant gym möter mig direkt. Med ett leende på läpparna och utan att fundera, kunde faktiskt lika gärna blundat, gick jag in i omklädningsrummet för att bli ståendes..
- Meeeen hallå!?!
Skåpet som jag alltid annars har, hade nu prydligt pyntats med ett gulligt kodlås. Vem har tagit mitt skåp!
Efter att jag i protest bytt till ett nytt (givetvis ett mycket sämre), marscherade jag irriterat bort mot löpbandet bara för att där inse att...waaaait for it.... Mitt löpband är upptaget!
Psykbryt infinner sig och jag fick snällt kliva upp på bandet bredvid. Kan ju meddela att om jag hade varit katt, så hade min svans viftat hej vilt vid det här laget.
Den som påstår att vi människor inte är vanemänniskor bör ju definitivt träffa mig hahha.

När jag väl dragit igång ryggpasset, började såklart musiken i telefonen att leva sitt egna lilla liv. Ja menar varför skulle det bli ett bra pass? Mobilen beslutade sig lite snyggt för att leka DJ och byra låt mitt i setet, från Marilyn Manson till Bob Marley, vad hände där liksom?
Jaja jag lyckades ändå efter omständigheterna få till ett helt okej träningspass ;-).

Ha en bra dag
//Hanna

2 kommentarer:

Ola sa...

Wow, vilken bild! Dina muskler är bland det snyggaste jag sett. Har du blivit fotad av en professionell fotograf någon gång? De borde svärma kring dig! :D

Kram från Ola (som printar ut och ramar in :D )

Pentmark sa...

Hahha tack så mycket Ola vad söt du är ;-).

Jag har blivit fotat av Olof Boqvist en gång http://pentmark.blogspot.se/2012/11/egenkar.html
En riktigt duktig fotograf :D