lördag 4 maj 2013

Lördagsbröst

Dagen går i ett rasande tempo och jag har redan hunnit riva av ett bröst/ bicepspass på Energi, samt ätit min sedvanliga grötfrulle med kokt ägg.

Många undrar vad det är för fel på mig och varför jag tränar på morgonen när man kan sova haha.. Några ord till er alla:
Jag ser morgonfysen som en bra start på dagen, det här är min stund och att gå upp en timme tidigare för att få den, gör mig ingenting :).
Det som jag tycker är bra med just Energi i Skövde är bla deras möjlighet till träning när det passar dig. Det spelar ingen roll om det är morgon, middag, kväll eller natt, iom att de har öppet dygnet runt, finns alltid förmånen där att riva av ett bra träningspass :-).

Vilken tid på dygnet fungerar bäst för er att träna?

3 kommentarer:

Malin N sa...

Jag är definitivt med dig på morgontåget Hanna! :)
Kram

Marcus sa...

Håller med, styrkepass på morgonen får dagen att rulla på. Och man behåller den goa känslan genom hela dagen! Tummen upp!!

Ola sa...

Håller med! Dock är jag nog lite starkare på dagen/eftermiddagen, men lite mindre motiverad. Å andra sidan brukar känslan av ett bra eftermiddagspass sitta i hela följande dagen ;) Snygg form, förresten.