torsdag 23 maj 2013

Torsdag

Min fot är fortfarande inte bra efter den idiotiska och löjliga vrickning i förra veckan då jag sprang upp för en backe likt någon typ av svensk variant på Rocky Balboa... Men tack vare min grymma jobbarkompis Johanna är foten nu proffsigt tjejpad och jag kan gå obehindrat igen utan rädsla för ny stukning, tack :-D.
Det tråkiga var dock att jag fick ställa in min Gritträningen, konstigt nog kändes ett högintensivt intervallpass med upphopp och burpees liksom inte helt rätt ;-). Istället tillbringade jag torsdagskvällen hemma hos mina föräldrar där jag stod för käket. Dagen till ära serverades det, hör och häpna, en nyttigare variant på korvstroganoff med ris!

 
 

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej igen pyssling
Kul att du är intresserad av boxning
Om jag skall ner till cross sm
Tar jag med handskar så kan jag visa lite trix
Mats

Pentmark sa...

Hallojsan Mats :)
Gärna det vore riktigt kul, jag kommer ut på Söndagen :D