fredag 21 juni 2013

Basket?

I morses följde jag med min nyfunna grekiska vän Karolina till hennes basketträning. Efter att jag hittat en liten gymhörna i träningshallen blev det ett rygg och bicepspass samtidigt som man fick ducka för de vinande basketbollarna.
När jag var klar med min egen träning, kom cochen fram till mig och frågade om jag ville hålla i ett 20 min styrka med baskettjejerna, någonting som jag självklart ville göra :).

Jag parade ihop de 6 deltagarna två och två, för att sedan snabbt bygga upp ett lämpligt träningspass. När skivstängerna åter var på marken igen kom jag och tränaren för laget överens om att jag ska hålla ett Gritpass på onsdag *mohaha*, all in baby ;)

Rykterna går föresten om att det är midsommar ikväll, vad ska ni hitta på? Själv ska jag lyssna på grekiskt livemusik på min egen mysiga taverna här på Rhodos :).

Fick låna träningkläder då alla mina redan hamnat i tvätten ;)
 

Teamsnack

2 kommentarer:

Evelina sa...

Här har vi plockat bort barnens stödhjul så det har blivit intervallträning hela helgen!

Anonym sa...

Hanna, låter spännande. Väntar på att höra allt...:).