onsdag 5 juni 2013

Morgontuttar

Klockan ringde 05:00 imorses enbart för att informera mig om att det var dax för passet med tuttar och triceps. Långsamt och med väldigt sömniga ögon steg jag i träningskläderna och begav mig ner emot mitt gym Energi.
Efter att dragit mitt kort och knappat in koden till dörren började jag faktiskt le när jag kom in på gymmet. Ingen och jag menar verkligen ingen tränade förutom jag, lyckan var enorm när jag då förstod att jag slapp vänta på vare sig bänk eller hantlar.

Undviker ni vissa tider på gymmet pga att det är mycket folk?

2 kommentarer:

Jane sa...

Ja! Jag gillar också att träna på morgonen, 5,30-6,30. Jag blir dock lika förvånad varje gång, för jag är sällan helt ensam, fast jag tror att det bara är jag i hela världen som är vaken! :) Men kö är det ju aldrig, härligt! :)

Anonym sa...

16.30 - 18.30 brukar vara lite smått klaustrofobiska timmar =) speciellt månd, onsd, fred - då det är då träningsbibeln verkar förespråka att all träning skall förläggas.

MVH / EdOlin