onsdag 23 mars 2011

Jag har syndat!

Igår skulle mitt nya liv börja.. Jag skulle från och med igår, dra ner på vitt bröd och försöka lära mig att äta det mörka äckliga brödet till frukost. Jag skulle trappa ner på läsk, chips, grädde och försöka använda bättre och nyttigare produkter. Jag skriver inte att jag aldrig mer kommer att äta dessa saker, för jag vet att jag inte kommer hålla det. Anledningen till att jag har beslutat mig för detta, är för att jag vill att min kropp ska må bra och sen är det ju ett plus om kroppen ser bra ut också :).

Well det gick ganska bra för att vara första dagen, tills vi satte oss i soffan efter min träning och jag tog fram min chipspåse :).

- Jo men det är heeeelt okej att äta chips efter träningen! Utropar jag
- Neehe Hanna, säger Oscar och ska ta den ifrån mig
Jag sliter i den stackars påsen som det vore mina sista sparade pengar.
- Bättre att träna och sen äta chips, än att inte träna och bara äta chips:)

Så gott folk jag syndade igår genom att glufsa i mig massa chips!

3 kommentarer:

Unknown sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Malin sa...

Jag gillar din inställning! Så sund och klok :)

Pentmark sa...

Malin det är hög tid att vi ses<3