lördag 11 juni 2011

Bli vuxen?

Om man går upp innan klockan har slagit nio varje helg, så tycker jag att man har tagit ett stort kliv in i vuxenvärlden.
 När du precis har vaknat, brukar du då tänka...
- Det är lika bra att jag går upp, för jag har så mkt saker som jag ska göra? I så fall har du förtjänat ditt kanske första poäng utav mig.

Långsamt men säkert smyger det sig in vuxenpoäg i ens liv och många av de små förändringarna märker man inte ens av. Enligt http://www.vuxenpoang.com/ så ska jag vara 27,6 år gammal, ska jag se denna infomation som bra eller dålig?

Jag tror att jag förlorar några vuxenpoäng nu genom att jag inte har någon frukost hemma, upps! Blir till att äta havregrynsgröt utan mjölk (ja,sylt eller socker använder jag inte). Fast jag kom på att det faktiskt finns glass i frysen, kan man inte äta det till frukost, hur många poäng förlorar man då?


1 kommentar:

Malin sa...

Tips till nästa gång det kanske händer: Släng i lite russin alt äpple eller annan frukt. (Godast om gröten är gjord på fullkornshavre och i med lite linfrön också). Mumma! :)