onsdag 8 juni 2011

Städa

Alla vet säkert hur tråkigt det är att städa och hur lätt det är att man faller för frestelsen att göra någonting helt annat. För mig är i alla fall lätt att börja rota i pärmar med gamla fotoalbum, hamna på facebook eller andra saker som jag verkligen inte ska göra.

Som ni kanske förstår, så var det meningen att jag skulle ha städat idag... Hahaha vet ni vad som är så konstigt, det fanns jätte mycket saker som var mycket roligare än att städa. Så trots att det ligger drivor av katthår i hörnen av min lägenhet, slutade dagen med att jag hade prioriterat de roliga och struntade i det tråkiga (städning)..

Well, jag måste i alla fall ha städat lägenheten innan inflyttningsfesten nu på lördag, men herregud chilla, det är ju flera dagar kvar dit ;).

1 kommentar:

anniz sa...

genier behärskar ju även kaos :D