lördag 20 augusti 2011

Lördag = Benpass

Lördagar för mig är lika med ett benpass på gymmet. Så idag har jag trampat på en cykelmaskin som uppvärming i ca 5 minuter, sen såg passet ut på följande sätt;

- Benspark * 4 set
- Lårcurl *4 set

- Knäböj *4 set
- Utfall *3 set
- Marklyft *3 set
- Vader (kommer inte ihåg namet) *4 set
- Vadpress *3 set

Avslutade passet med stretching i ca 5 minuter.

Det känns skönt att börja dra igång ordentligt med träningen igen. Jag har saknat att köra slut musklerna, att ha pump och att vara sådär trött i kroppen som bara ett hårt träningspass kan ge.

Måste faktiskt erkänna att det var ganska jobbig att cykla i uppförsbacken hem från gymmet idag, jag försökte verkligen att använda armarna mer än benen för att ta mig upp för backen haha.

Inga kommentarer: