onsdag 12 oktober 2011

Nu börjar allvaret?

Idag har jag åkt till Falköpning för att träffa Henrik ifrån Träningskompaniet.
Som ni kanske vet så har jag starkt börjat fundera på att tävla i någonting som heter body fitness i sommar. Är man då (som jag) nybörjare, så kan det vara skönt att prata med någon som är mer erfaren och vet vad som ska göras härnäst. Här är några av sakerna som jag fick veta under vårt möte i gymlokalen.

• Börja äta bla 150g potatis(!) och 150g kött
• Komplettera träningen med kardio 4ggr i veckan (ex morgonprommis)
• Köra mkt tunga pass nu innan jag börjar deffa på allvar
• Äta var tredje timme
• Inte äta några kolhydrater efter kl 18:00
• Få i mig protein innan jag går och lägger mig
• Dricka minst 2 liter vatten/dag
• Äta två lagade mål mat om dagen.



Träningskompaniets hemsida: http://www.traningskompaniet.nu/

3 kommentarer:

anniz sa...

o inte hörde du av dig till mig :(

Pentmark sa...

Ne hihi:). Det fanns inte riktigt tid med det då ;).

Malin sa...

Klockrent ju! :-)) Kör hårt tjejen!