torsdag 24 november 2011

Pappåsar överallt!

Jag har en fråga:
Vart brukar ni göra av alla era papperspåsar som man får när man handlar mat eller liknade? Brukar ni spara, kasta eller kanske återanvända dem?
Själv sparar jag mina och använder dem aldrig, smart va... Detta har nu resulterat i att jag druknar i dessa jävla påsar. Vart jag än tittat, så står det en papperspåse som inte har någon plats att bo på.
Har ni något förslag på vad jag kan göra av dessa och kanske tom har svar på varför jag envisas med att köpa hem dem från början??
Tror ni det finns något andrahandsvärde på dem? Jag kanske kan börja sälja dem på blocket för 25 öre styck, eller :) ?

1 kommentar:

Malin sa...

Vi använder nästan alltid våra egna kassar. Men de pappkassar som blir viks ihop, läggs in under diskbänken och används till att förvara tomma papp-förpackningar, som ska till återvinning :-D Mkt bra! Då går dom åt...