fredag 25 november 2011

Saker som jag irriterar mig på!

- Alla som ska gå framför mig under min morgonpromenad, gärna rökandes eller med MYCKET parfym, grr!
- Coola killar på gymmet som envisas med att slänga ner vikterna i marken.
- Spännisar som drar upp t-shirten och spänner magen framför spegeln på gymmet.
- Alla trevliga människor som ska komma upp och prata precis när man tränar, snälla!
- Folk som tvärstannar när man är ute och går så att man ramlar över dem.
- Blött golv då man råkar kliva i det med nya sockar och måste gå och byta.
- Folk som har blinkande lampor på cykeln. Varför?! Jag ser dig minst lika bra när du har normala lampor som inte blinkar som ngn jävla discobelysning!
- Säljare i allmänhet. Nej, jag vill inte köpa din förbannade skit, jag vet vad jag vill ha och det är inte det som du säljer!
- Människor som klagar över allting i deras liv hela jävla tiden, herregud!
-Tjejer som typ skriver "ÅH NEJJJJ ;(;(;(" och oroar folk på FB, får in ett 20 tal kommentarer och skriver tillslut "Det var inget, allt är bra"
- Människor som använder keps överallt året runt.
- Folk som klagar på vädret.
- Feta människor som bara äter skräpmat och sedan klagar på andra som äter lite mer hälsosamt.
- Folk som inte själva kommer på att de kan använda sig av Google.
- Folk som alltid ska överdriva. "Jag HATAR pepperoni! Det är det äckligaste man kan ha på en pizza".



Ja, fyll gärna på om ni kmr på ngt mer hahaha...



4 kommentarer:

Anonym sa...

Känns som väldigt mycket agritioner i den lilla kroppen

anniz sa...

Man kan ju liksom välja en pizza utan pepperoni :p

gissa vem? sa...

Du hatar när man pillar på din frukt, när man svänger med nyckelbandet...kommer säkert på mer snart:-) JAG hmmm.... Ja hatar är nog rätt ord, din andedräkt efter en burk tonfisk.

Malin sa...

Hahah! Håller med dig på sååååå många punkter. Speciellt fenomenen som kan hända på gymmet. Råkade ut för en äldre herre så sent som i förrgår. Herregud, hade ingen aning om vem gubben var men han skulle pront stå o prata om ditten o datten o hans axel som var nån inflammation i osv. Och han slutade ju aldrig! Var inte SÅ uppskattat då jag ville koncentrera mig på mitt pump! ;D