lördag 3 december 2011

Lucia pokalen/ Fitness festivalen

Vilken fantastisk lördag det har varit och vilka underbara människor jag har träffat. Bara att få möjlighet att titta på själva Luciapokalen, gav mig en massa ny inspiration och ett nytt sug efter att lite träna mer och hårdare :).

Att få möjlighet att se vilken lycka och glädje det fanns i vinnarens gnistrande ögon, gjorde att ett leende spred sig över mina läppar och jag blev alldeles varm inombords.
Tänk dig själv, vissa har alltså dietat i 22 veckor, enbart för en kväll, en ynka tävling. Och då har jag inte ens räknat med all styrketräning och kardio som självklart också är inkluderat. Många tror att det bara är att träna lite på gym ett par gånger i veckan och sedan ställa upp i en tävling. Men för att få en bra placering, krävs noga planering och hårt slit. Jag tycker alla som har ställt upp och tävlat i dag, förtjänar en varm applåd, ni har varit jävligt grymma!!

Min kompis Sofia sa att hon aldrig hade sett så många snygga kroppar på ett och samma ställa och jag kan inget annat än att hålla med, helvete vad snygga ni är! I sommar kommer jag självklart vara minst lika snygga som ni, bara så ni vet ;).

By the way, om det är någonting jag har lärt mig i dag, så är det att...
- Utsidan är allt, en bra kroppshållning krävs för att nå toppen och "spray tan" is the shit, hahah :).




2 kommentarer:

anniz sa...

huuuh..
alltså, jag kan inte förstå hur man kan förstöra sina kroppar så.. då hyllar jag hellre feta :o

tur att alla gillar olika :)

Pentmark sa...

Så du anser att genom att träna och få fram sina muskler, så förstör man sin kropp, eller?
Jo, helt rätt, tur att vi alla är olika..
//Hanna