tisdag 6 december 2011

Min bror och jag

Att ha en lillebror har både varit ris och ros under min uppväxt. Vi har bråkat och lekt om vart annat, men till tjyvenen och sist, så måste jag ändå erkänna att du har berikat mitt liv :).

Vem skulle jag ha berättat alla mina hemlisar för, om inte för dig. Det har alltid varit så skönt att prata med någon som förstod sig på mig.
Ja, fast man ju inte direkt säga att du höll mina hemligheter för dig själv, utan jag skulle nog snarare använda mig av ordet skvallerbytta ;). För innan jag visste ordet av, så konfronterade mamma mig med just den lilla hemlis som jag viskade till dig 10 minuter tidigare...
- Busted again!!

Mitt första möte med dig var på BB och då kissade du på mig. Kanske inte den bästa starten,  framförallt inte med tanke på att jag egentligen ville ha en lillasyster, hahah.

Det är tack vare dig som jag tycker om motocross och allt runt i kring detta. Du är min ta me fan min idol och jag tycker det är superkul att se dig utvecklas. Jag vet att år 2012 kommer bli ditt år, jag tror stenhårt på dig! Se till att tro på dig själv, för vi alla andra tycker redan att du är grym!

Saknar dig brorsan, dags att ses snart?




2 kommentarer:

Anonym sa...

Nu fick jag en tår i ögat...ni är värdens finaste sykonbarn...må livets ljus lysa på er i lycka och glädje..kram moster

Madeleine sa...

Så söta ni är^^