måndag 20 februari 2012

Vaddå, löst skinn??

Okej nu är det kokta fläsket stekt, jag tror att mitt skinn har blivit en storlek för stort. Jag vet inte när detta inträffade, men nu sitter allt mycket..... lösare?

Jag vet att någon har sagt till mig att det skulle bli så här innan kroppen har hunnit anpassa sig till den nya vikten. Men shit, jag visste inte att det skulle bli en så stor förändring på så kort tid... Kan verkligen det som jag upplever vara sant, eller är det bara en svag placeboeffekt av den lilla viktnedgången som jag hittills haft?

Jaja, skinnet sitter just nu lite lösare än tidigare, men för att se det hela ur en mer positiv synvinkel, tur det inte är bikinisäsong ;).

2 kommentarer:

Pernilla sa...

Hannisen! Du har blivit sååå snygg i dina välformade mnuskler :P Måste bara flika in... hääär har du en (mig själv) som har erfarenhet av de lösa skinnet. Du har blivit smalare på en ganska kort tid så det kommer dröja innan skinnet drar ihop sig. Jag gick ner 10 kilo under en kort tid och ALLT bara hängde. Men en tröst är att det kommer dra ihop sig men inte på en månad. För mig tog det typ ett år. Nu efter 25 kilos viktnedgång hänger det fortfarande.. fast inte alls lika mkt, när jag sträcker på mig haha nedå ;). Och eftersom du träna så mkt styrke kan jag tänka mig att det går ännu fortare. Ha det underbart och hoppas vi får tid att ses snart. Stooor KRAM Pernilla

Pentmark sa...

Hej underbara Pernilla :).

Tack för komplimangen <3.
Oj är det så mkt som du har gått ner, wow grattis!!

Vi får helt enkelt hålla tummarna för att skinnet (ditt och mitt)drar i hop sig igen så fort som möjligt hihih.

Vore jättekul att ses snart, det är sjukt länge sedan nu :/.

Massa kramar
//Hanna