måndag 5 mars 2012

Fredrik Paulún - Ät, träna, prestera!

I dag så trampade jag iväg till biblioteket på min gröna cykel och hyrde denna bok av Fredrik Paulún.

Jag tänkte att det kunde vara intressant att ta redan på vad han tycker och tänker om allt som har med träning att göra.
Mina förhoppningar och mål med denna bok, är att få en större inblick i både kost och träning. Och jag kan faktiskt inget annat än att hålla med dig här Chrille:
- Kunskap är makt!

Även om ni inte är några stora bokfantaster, så måste ni väl ändå hålla med om att det är ganska mysigt att få krypa ner under täcket och bara njuta av någon bra kvällslekyr...
Så gör som jag, passa på att åka ner till Stadsbiblioteket och hitta någon spännade bok om träning redan i dag :).


2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej, jag kan även rekommendera hans bok som heter LCHQ. den är nog också väldigt aktuell för din del, står mycket bra i den=)

kram erika

Pentmark sa...

Spännande, det får helt klart bli nästa boken som jag läser!
Tack för tipset Erika :D