måndag 5 mars 2012

PW på berget

Det finns vissa fördelar med att båda föräldrarna har åkt i väg på semester, jag har fri tillgång till deras bil :). Så då passade jag på att ta min PW på Billingen, istället för de vanliga rundorna inne i stan.

Men vad jag inte riktigt tänkte på, var alla fina skidspår som de hade fixat i ordning där uppe. Vart får man gå för att inte förstöra eller vara i vägen för skidåkarna?
Det löste sig tillslut ganska bra och jag hittade fram till ett promenadspår utan massa skidåkare, men som istället visade sig innehålla en massa ispartier.
Nu kan ni säkert se allting framför er, Hanna med raska steg och gåstavar som hon inte riiiiktigt har full koll på, samt en stor isgata. Japp det blev just precis så... Väldigt likt "Bambi på hal is".

Nu är min grötfrukost avklarad och jag blickar framåt med ett rygg och bicepspass senare under dagen.

Puss & Kram
Minus 3 grader

Idag halkade jag runt med stavarna på berget


Hanna innan sin frukost haha


Inga kommentarer: