söndag 1 april 2012

BoS i Alingsås

Här kommer lite bildregn från gårdagens tävlingar i Alingsås.

Ja och även om jag fick en del sneda blickar från utomstående när jag käkade laxfilé som om det vore pinnglass heheh, så hade jag en mycket mysig lördag i trevligt sällskap :).
Tack för att ni följde med tjejer!!

Nästa gång jag kommer till Alingsås, är det för att jag själv ska tävla, hihihi...

Jag, Sandra, Madde & Ullis

Tyvärr vad det bara 2 startande i BB för damer.
Jenny Olsson t.h var är en värdig vinnare och
Mia Lundgren t.v en tapper tvåa.

I klassen - 180 cm, vann inte helt otippade Chris Harnell t.v

I klassen + 180 cm, var det killen med mest skägg, Martin Hanzel,
som lyckades vinna både sin egen klass och i overall herrar.

I BF + 165 cm vann Camilla Öhman (utanför bild).
Vackra Maria Mollstedt, tredje f.v, kom på 5:e plats.


2 kommentarer:

Anonym sa...

killen no2 liknar din farsa
är det han.......

Pentmark sa...

HAHAHA!!
Joo nu när du säger det, det måste ju vara pappsen ;-)..