lördag 25 augusti 2012

Njuta

Efter att ha tagit på mig vantar (haha japp du hörde rätt) och vindjacka, begav jag mig ut på lördagspromenad. Det första som jag möts av är solen som sakta reser sig upp bakom hustaken, vilken underbar syn! Jag beslutade mig där och då för att verkligen njuta så mycket jag bara kunde under denna timme. Så istället för att lägga fokus på att gå så fort som möjligt, ville jag idag uppleva en massa saker.
Jag såg den fuktiga daggen i gräset, de nyvakna hararna som skuttade runt och kände lukten från ett närliggande bageri. Visst promenaden i sig kanske inte brände lika mycket som den normalt sett brukar göra, men man får inte glömma bort att även ta hand om sin insida...

Ha en fortsatt fantastisk lördag, nu ska jag åka iväg till jobbet :).


 
 

Inga kommentarer: