onsdag 24 oktober 2012

Chocka kroppen

I dag gick jag till gymmet med inställningen om att jag skulle chocka kroppen. Jag skulle nämligen inte följa mitt vanliga splittschema (som jag alltid gör), utan istället göra något så konstig som att enbart träna baksida lår/ triceps/ vader och mage.
- Va, men så kan man väl inte göra??
- Jo då, det är klart man kan, all träning är bra träning :-).

Hannas kvällstips: När du köra dips nästa gång tänk på att inte gå för djupt, det räcker att överarmen går är parallellt med handtaget. Försök även att inte överstäcka armbågen när du sträcker upp dig igen (yes.. helt rätt, titta inte på bilden haha).

Nu ska jag borsta tänderna för att sedan krypa ner i sängen och läsa ur nya Bodytidningen :-).

Tack Robert för att du ville vara min fotograf :-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

fy tusan så köttiga å grymma armar du har!!!

Patrik sa...

Du är så sjukt djävla snygg !!