onsdag 31 oktober 2012

Hemma sjuk = Vila

Att vara sjuk är någonting som inte händer mig speciellt ofta, ne nästan aldrig, för att vara mer korrekt. Men som en blixt från klar himmel var det nu tydligen dags även för mig att få smaka på några dagar med hederlig hosta/ feber och förkylning.
Att inte ha fått träna som jag brukar har varit sjukt frustrerande, väldigt irriterande, men också något som jag tror min kropp inners inne kanske behövde.
Jag tror att många av oss, inklusive mig själv, är rädda för att vila och ta vilodagar. Men faktum är att det är först när vila och träning är i balans, som kroppen kan återhämta sig fullt ut.

- Bläää!
En massa använda näsdukar överallt..

2 kommentarer:

Anonym sa...

hej! vilken pt skola pluggar du på?`
vet du någonting om Ds trademark personal training school?

mvh Kajsa :-)

Pentmark sa...

Jag pluggar på PT- school i Sthlm :-)

Nopp vet ingenting om ds Trademark, men har hört att de ska ha någon kurs här i Skövde :)