måndag 15 oktober 2012

Min eftermiddag

Jag och Madde beslutade oss lite spontant för att ta en promenad på berget, jag menar varför måste man vara inne bara för att det regnar?
Jag tycker faktiskt det kan vara supermysigt att gå en sväng ute när vattendroppar stora som pingisbollar faller från skyn. Vad tycker ni, är regnpromenad någonting att ha?

På vägen hem igen kom jag på att mina föräldrar var i väg och gymmade, så kul! Nu kunde jag ju passa på att testa mina nyvunna kunskaper på dem.
Sagt och gjort smög jag tyst som en mus fram till dem på gymmet och korrigerade små detaljer i deras utförande... Helt plötsligt utbrister pappa:
- Aj det går inte längre och tittar på mig med en mycket bekymmrad min.
- Jag har ont i armarna!
- Okej svarar jag fundersamt, vart då?
- Här, (pekar på triceps).
- Vad bra säger jag och ler, det är precis där det ska kännas när du gör dips ;-).

Tack för att du finns Madde <3

Visst är det okej att börja använda sin vinterjacka redan nu?

Hälsade på min träningstokiga föräldrar.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ser rätt vältränade ut din päron

Pentmark sa...

Haha, yes mina päron är grymt vältränade och jag är jättestolt över dem :-)