måndag 24 december 2012

Hell Yehe :-)

God jul på er alla där ute i stugorna!

I morses var jag iväg till Energi och lyckades få till ett riktigt grymt benpass :-).
Efter uppvärming började jag lite försiktigt med några mjuka uppvärmningsset i knäböj. Det slutade med att jag, tack vare en passare på varje sida av stången, vågade mig på att maxa. Resultatet blev ett nytt personbästa på 120 kg i knäböj *lycka*.

Gick runt som på moln resten av passet och prövade även för första gången någonsin, på baksida lår i cable crossen. Måste säga att jag blev positivt överraskad, tänka att en så enkel övning kan ge så bra kontakt, tack Peter för tipset :).

Hamstrings i cablecrossen, grym kontakt :-D

Nytt personbästa i knäböj
2 reps på 120 kg

4 kommentarer:

Daniel sa...

Det ser ju riktigt bra ut ju!!!

God Jul och gott nytt år på dig.

Vad blir det för mål inför nästa år då?

Pentmark sa...

Tack och god jul till dig också!
Har inte riktigt bestämt mig för vad nästa mål blir än. jag tar just nu en dag i tagen :)
Kram

Ed sa...

Grymt! Grattis :) grymma ben o triceps du har!

och vilken skillnad det är från de gamla korten på dig :)

Pentmark sa...

Tack Ed!
Ja visst är det en ganska stor skillnad när man kikar tillbaka på gamla bilder :).