onsdag 19 december 2012

Rocky & masoniten

God morgon alla fina läsare :)
Kom precis tillbaka i från skön och kylig löprunda ute i halkan. Jag har nu börjat inse varför även folk i min ålder, väljer att sätta broddar under skorna om vi säger så ;-).
Under löpturen, som för övrigt var "inne i stan", kom plötsligt impulsen av att börja boxas. Eftersom jag är en tjej som är ganska impulsiv av mig, belutade jag mig för att följa flaggan och började luftboxas. Det blev först raka slag, dubbelslag och en och annan liten uppercut innan jag började fundera... De som såg mig här ute i mörkret måste ju undra om jag skulle försöka slå ner dem, är knäpp eller helt enkelt bara var ute efter att efterlikna Rocky ;-). Skrattandes joggade jag vidare och försöket se "normal" ut igen haha.

Just nu har jag för övrigt precis satt mig ner med min frukostgröt som bestod av bovete! Fast njaeee jag vet inte, måste ändå säga att konsistensen är lite som att tugga på mjuk masonit haha. Jaja, nästa gång tänker jag nog blanda upp det med 50% havregryn som invänjningsperiod typ ;-).

Inga kommentarer: