måndag 17 december 2012

Vilken tid?

God kväll :)
Jag brukar i vanliga fall försöka köra mina pass på morgonen för det är då jag anser mig ha mest tid och energi till träning. Men konstigt nog blev jag idag sugen på ett träningspass sent på kvällskvisten och trots snöblandat regn, måste jag medge att det var ett riktigt bra beslut att ta sig till gymmet. För det finns inte mycket som slår känslan av trötta muskler, mat och en varm dusch på kvällen.

Nu väntar min skönhetssömn på mig ;-).

Vilken tid på dagen brukar ni träna?


(Bild från igår)

5 kommentarer:

Malin N sa...

Morgon ftw! :) åtminstone var det så hemma när vardagen var som den skulle...nu blir det snarare förmiddag än morgon, but still det första på dagen.
Kraaam

Anonym sa...

Jag tränar nog allra helst på morgonen också!! Jag är sååå himla trött på kvällarna! Men i bland blir det något kvällspass på gymmet för att få träna med mitt hjärta!/ kram och ha en fin dag ❤

Daniel sa...

Morgon och kvällar! beroende på hur kroppen känner sig!

Ola sa...

Morgon, helst så att man kan gå direkt hemifrån och direkt hem och duscha och äta frukost. Men du!! Wow, vilken arm. Otroligt snyggt! Du måste ha packat på en del muskelmassa, eller hur?

Pentmark sa...

Kul att det finns fler morgonpigga själar där ute hihi :-).

Ola: Njae det vette tusan, det är nog mest så att jag inte deffar längre ;P