fredag 4 januari 2013

Krångel

Att bloggen ska krångla när man har som minst tid känns inte helt okej! Min tanke var i alla fall att lägga upp foton ifrån dagens gympass, men i dagsläget verkar det tydligen som jag inte ska lägga upp en enda ny bild (!).

Dagens (lite kortare pass) bestod i alla fall av:
Cykling 25 minuter (puls runt 131)
Frontböj 12 x 4
Sit ups (raka och sneda)
Hängande benlyft (fokus på att använda magen)
Plankan
Stå på huvud, för att träna bålstabiliteten och sen för att det var sjukt kul hahah


Efter träningspasset bar det av till bowlingbanan för att där och då bli totalt sist utav oss 4! Nej jag vet, allt är inte en tävling och man kan faktiskt spela bowling bara för att det är kul...
Men låt mig bara för enkelhetens skulle säga att det här med att förlora, aldrig riiiiktigt varit min grej ;-)....

 

Inga kommentarer: