måndag 21 januari 2013

Tintin

Det här inlägget är dedikerat till min fina och trofasta vän/ hund Tintin. Han har varit den som alltid funnits där i vårt och torrt. Han har varit den som muntrat upp och stöttat mig under min uppväxt, mitt ljus i mörkret. Men idag kom tyvärr dagen som vi alla fasat för, dagen då det var dags att säga adjö till mitt lilla charmtroll.
 
I dag fick min fina vakthund Tintin somna in och springer just nu på gröna ängar med blommor i form av köttbullar och inte en kloklippare så långt ögat kan nå.
Min bästa vän blev hela 15,5 år och jag måste säga att du redan är saknad här hos oss <3.

Arrivederci Tintin, hälsa alla andra där uppe från mig

4 kommentarer:

Anonym sa...

Usch stackare. Va fin han va. Ta hand om dig//Malin Moberg

Pentmark sa...

Tack Malin <3

Stefan Falk sa...

Fin hund :(

Pentmark sa...

Tack Stefan <3