tisdag 12 februari 2013

Ben vs rygg

Efter gårdagens benpass hade jag smidigt nog lyckats boka in mig på ett ryggpass ihop arbetskamraten Sara på Gym22. Vilken timing, men att blåsa av ett träningspasset fanns såklart inte ens med på kartan ;-).
Så det var med vaggande ankgång och grym träningsvärk i rumpan som vi rörde oss bort mot dagens första övning, sittande rodd. När det var min tur satte jag mig ner med ett duns utan att ens förslka böja benen. Det var då jag smärtsamt insåg vad jag gett mig in på...
Men låt mig säga såhär, för att vandra runt med den träningsvärk som jag faktiskt har haft idag, gick passet ändå över förväntan.

Tack fröken för ett trevlig gympass :).

Sara har för övrigt sitt träningsmålet glasklart, hon ska upp på Body Fitness scenen :).
Kör hårt, det fixar du galant!

Inga kommentarer: