onsdag 6 februari 2013

Nytt kapitel

Idag har jag beställt visitkort ifrån bästa Gabriell Losell som blev klara på ett dygn (!). Gabriell har precis startat det nya företaget Svenska Event & Reklam AB där all vinst går till ungdomsidrotten "Prova på mc sport". Tack för din grymma och dessutom ultrasnabba service, räkna med att jag hör av mig snart igen.
 
Med de fina visitkorten snart tryggt i min hand, känner jag hur ett nytt kapitel i mitt liv ta form. Ett kapitel där träning, kost och ett sunt leven vackert smälter samman för att skapa ett helt underbart framtida yrke. Jag vet redan nu att jag har hittat rätt, PT Hanna är här för att stanna.

Har ni några funderingar kring personlig träning tveka inte att kontakta mig, jag finns här för dig :-).

 
 

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du är grym kusin

Pentmark sa...

Hihih tack :-P