måndag 18 mars 2013

Pause

Idag är dagen då jag har tagit ett beslut, jag ska ta en pause ifrån allt vad de sociala medierna heter. Jag kommer med detta inlägg att ta ett break ifrån bloggen på cirka en vecka, tiden kommer jag istället lägga på mig själv och mina funderingar över livet.
Vem är Hanna och vad vill hon?

Att våga säga stopp, hallå det är dags att lyssna, är svårare än du tror.. Men om man gör som man alltid gjort, får man räkna med samma resultat som man alltid fått... Och för att jag ska veta vad som är rätt för mig, behöver jag ta två, kanske tre, djupa andetag och bara få fundera en liten stund...

Syns om en vecka, med nya krafter och en massa ny energi, tills dess...
Må väl och ta hand om varandra 
// Hanna

3 kommentarer:

Malin sa...

Mycket klokt min vän!
Bamsekram <3

Anonym sa...

Du verkar vara en grymt skön tjej. Du skriver riktigt bra också, inspirerande.

Pentmark sa...

Tack Malin det var mkt välbehövligt, kram <3
Tack anonym vad roligt att höra :D