måndag 27 maj 2013

Bloggen...

Hejsan allihop,
Att ha en blogg innebär ett ansvar gentemot sina läsare, man måste finnas där och uppdatera för att hålla bloggen vid liv. För genom att skriva roliga och inspirerande texter, kombinerat med välplanerade foton, bihehåller man läsarantalet och bloggen flyter på.

Jag började från första början med att blogga för jag alltid tyckt om att skriva, både noveller och kortare berättelser. Jag gillar att driva lite med med mig själv och anser mig ofta hamna i roliga vardagssituationer som jag gärna delar med mig av.

När jag började 2011 visste jag knappt vad en blogg innebar och hade således inte heller någon tydlig inriktning. Men plötsligt öppnade träningsvärlden upp sig och det stod då klart för mig att träning var både mitt och bloggens framtida signum.

Jag började dieta i januari 2012 och ni läsare kunde då få följa mig och alla mina formcheckar inför tävlingen. Tävlingsdagen kom och så även de fina resultaten från ett halvårs hårt arbete, dietande och tidiga morgonpromenader.
Efter att ridån hade gått ner och jag klivit av scenen blev det ganska tomt, vad skulle jag nu ha för nytt mål? Jag tog mod till mig och la mina sparpengar på att utbilda mig till personlig tränare och resan mot det blåa kortet från Personal Training School startade. En nya era på bloggen börjar långsamt dra igång och jag ville mer och mer få er alla att inse tjusningen med träning och en sundare livsstil. Nyckelordet på bloggen blev "tillsammans" och meningen "Yes we can"!

Att skriva och delge mina små vardagshistorier på internet, kan lite liknas vid en öppen dagbok, en dagbok som vem som helst får läsa, ibland både på gott och ont...

Att finna tid till allting i mitt liv just nu är svårt och jag känner att jag måste börja prioritera, framförallt mig själv... För att få lite egentid kommer jag framöver inte ha möjlighet att uppdatera varje dag. Jag vill att min blogg ska vara förknippad med kvalité inte kvantitet, och jag hoppas och tror att även ni läsare tycker detsamma. Ta hand om er så örs vi snart igen,

Kramar Hanna

1 kommentar:

Daniel sa...

Ta hand om dig du med! Och lycka till med allt.