måndag 6 maj 2013

Hitta ut??

Med strålande solsken och ljumna vindar gav jag, mamma och pappa oss ut på en MTB tur för att leta efter så kallade checkpoints som nu tydligen finns runt om i Skövde kommun. Efter att noga blivit informerad om hur allt fungerade, gav vi oss ut för att hitta en av de 50 kontrollerna.
 
Redan från start kom jag på mig själv med att le, wow varför kom jag inte på denna brilianta idé  själv? 
Här har verkligen Skövde kommun tänk till, inte nog med att vi kommer ut i naturen och upptäcker nya spännade platser, vi har kul och rör under tiden dessutom på oss! Här har vi utmaningen som jag som personlig tränare varmt kan rekomendera till både dig som är motionär, men även till dig som tränar på en högre nivå.
 
Tävlingen håller på ändra fram till 31 oktober

Inga kommentarer: