lördag 15 juni 2013

Fika på jobbet

Alla vet att vi svenskar är tokiga i fika, därför beslöt jag mig för några dagar sedan att bjuda mina arbetskollegor på ett, enligt mig bättre och godare alternativ till både gräddtårtor och bullar.
 
Jag valde att göra en variant på fruktsallad där jag istället för att blanda ihop frukterna, la dem i olika skålar. På så vis fick alla välja sin favoritblandning av de fräscha frukterna och komponera ihop sin drömsallad :).
 
Det blev riktigt lyckat och supergott, ett vinnande koncept som definitivt kommer testas snart igen.

Vad brukar ni ha för fika på er arbetsplats?

1 kommentar:

Malin sa...

Åh! Hejja det. Det borde införas på fler arbetsplatser!
Vi gjorde det vid ett tillfälle på sjukhuset vet jag, och jag tror ingen var gladare än jag ;-)
Kram på dig goding