söndag 9 juni 2013

Grit

Idag hade jag lyckats ragga upp fem tappra krigare för att hjälpa mig filma till LesMills Grit. Men tyvärr blev det lite småmissar här och där under passets gång från min egen sida, vilket gjorde att jag inte skickar in denna inspelningen.

Börjar bli mig lätt frustrerad på mig själv, jag kämpar med att försöka sätta både takt, teknik och koreografi för att bli en grym lic. instruktör, men det är svårt. Jag lyckas på något sätt alltid strula till det någonstans under dessa ynka 30 minuter.
Gaaah psykbryt men det måste ju bara gå tillslut, eller hur?!

Tack för hjälpen idag iaf :-D

2 kommentarer:

Jane sa...

Det kommer att bli jättebra Hanna! Du gör ju allt 110%, så även om jag inte har varit på ditt Grit-pass än är jag säker på att det BLIR bra! :)

Pentmark sa...

Åh tack fina Jane :)
Många varma kramar från mig