söndag 10 november 2013

Söndagsfys

Efter att klivit ur min pyjamas, käkat lite grötfrukost med äppelmos, var det äntligen dags för lite träning. Trots att det tog emot att kliva ut i det gråa söndagsvädret, var jag snabbt på benen och bara sekunden senare inne i gymlokalen. Dagens uppvärmning fick bestå av den vanliga hederliga motionscykeln.
Komiskt nog när jag satt och trampade, kom Queens låt Bicycle Race upp, vilket fick mig att le en smula.
Idag var det ben som stod på schemat och trots att jag mycket väl vet om att jag inte är lika vältränad som tidigare, var det svårt att köra lätta knäböj...

Dagens pass:

4 x Knäböj
3 x Raka Marklyft
3 x Lårcurl
3 x Benspark
2 x Stående vadpress
2 x Sittande vadpress

Klart man måste spela musik när man tränar :)

Motionscykeln
 
Legcurls

Inga kommentarer: