onsdag 13 november 2013

Simma med päron

God kväll alla söta charmtroll :)

Idag frågade mina päron mig om jag ville följa med dem och simma. Ja varför inte tänkte jag och rotade snabbt fram allt ifrån en fluffig handduk till baddräkt och en rosa shaker med två skopor EAA (aminosyror) som jag la i ryggsäcken. 

Väl i plurret fick jag mer eller mindre armbåga mig fram bland alla bleka motionärer. Efter att nästan blivit sparkad av en gammal gubbe i ansiktet, kände jag hur min irritation bara växte!
(Ja jag kan villigt erkänna, jag kanske tom blev bli lite...lite sur.) Men i och med att jag är en typisk svensk, rättade jag snällt in mig i det fyrkantiga ledet och mitt träningspass blev således snarare en timme av ett konstant köande, än ett motionspass haha.
 
Jaja sådär kan det bli ibland, men det blev en STOR tumme upp för min och mammas clementinstund i bastun efteråt :D.

Mamma... Hm..
Jag kommer inte ihåg, var det här den där normala eller onormala bilden?

Inga kommentarer: