fredag 15 november 2013

Fredagsköttbullar

Jag kom precis på hur länge sedan det var jag la upp något blogginlägg om mat! Därför dedikerar jag just detta bloggis till mina alldeles egenrullade köttbullar haha :).

Jag är tjejen som tycker att mat ska vara gott och enkelt att tillaga. Jag tycker att man ska undvik att krångla till det för sig med en massa udda kryddor, ofta räcker salt och peppar ganska långt. 
Personligen vill jag att min kost speglar det jag själv som personlig tränare står för, nämligen en sund livsstil.
Att äta hälsosamt behöver inte vara någonting som kräver någon större uppoffring, eller på något sätt är tråkigt, det blir vad du gör det till :). Bara genom att tex addera frukt och grönt på tallriken, har du redan där tagit ett steg rätt riktning. 
 
Pst. Du, glömmer väl inte av att vi äter med alla våra sinnen, fina färger och att maten är snyggt upplagt spelar också stor roll.

Ha en trevlig helg
Kram Hanna
 
Hannas köttbullar :)