onsdag 20 november 2013

Crossfit på Hannas sätt

För några timmar sedan var jag inne i Gym 22 nya "Crossfitrum" och kan villigt erkänna att jag kände mig som ett barn på nytt :). Det blev nästan som att kliva rätt ut på en tom lekplats, jag ville fram för att klämma, känna och testa alla häftiga saker på en gång, ja helst igår!
Bara på (i ?) själva crosscagen kunde du använda dig av allt ifrån dipsställning, klättra som en apa i den vågräta stegen, eller  utnyttja de två stora repen vid sidan av. Här är det verkligen bara din fantasi som begränsar dig.
Svettig och nöjd efter passet, begav jag mig hemåt mot nya spännande äventyr :)

Pst... Som ni märker är jag fortfarande ett litet blåbär i crossfitvärlden och har inte hunnit med att lära mig alla kaxiga ord, men, men det kommer :).

OFT: Fick för övrigt veta att när man tar egna kort på sig själv så kallas det "Selfie"...
 

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej, Hanna.

Tänkte höra med dig om du privat gör kostprogram/träningsprogram för viktnedgång?