torsdag 9 augusti 2012

Cardio på gymmet

Det här är nog första gången på väldigt länge som jag enbart går till gymmet för att träna kondition. I vanliga fall brukar målet för mig vara styrka först och sedan avsluta med cardio. Men efter gårdagens grymma TRX-pass kände jag att det var dags för lite aktiv vila.

Efter att ha pumpat på löpbandet i ca 40 minuter avslutade jag med att hoppa hopprep, bara för att jag är superdålig på detta. På något sätt lyckas jag alltid snubblar till, komma i otakt och sjävklart linda in repet runt benen.
Det ser så lätt och smidigt ut när alla andra hoppar och min förhoppning är att det ska se lika bra ut för mig om bara någon månad... jaaa eller kanske två ;- )...

Dagens gympass

42 minuter Löpband
10 minuter Hopprep
10 minuter Streching

Var svårt att få till ett bra foto, när kroppen ständig var i rörelse ;-)

Inga kommentarer: