lördag 22 september 2012

Workout

Efter att ha värmt upp på crosstrainern i tio minuter tyckte jag att det var dax att dra sig emot de fria vikterna :-).
Under dagens gympass låg fokus på Hamstring (baksida lår), så därför la jag bland annat in övningar som raka marklyft och baksida lårcurl på plint.
Kan meddela att jag hade vissa svårigheter med att ta mig upp för trappan när benpasset väl var över haha,  precis om det ska vara med andra ord.

I dag klockan 14.00 ska jag i väg på födelsedagskalas, bästa pappsen fyller 50 år :-D.
Ett stort grattis till dig gamle man <3<3

Tjejen utan huvud :)

6 kommentarer:

P sa...

Bästaste bloggen !!!

Anonym sa...

Hanna kan du hjälpa mej med kostprogram?

Jonas

Pentmark sa...

Hej Jonas
Det kan jag absolut göra, men vill göra färdigt min utbildning först :).
Kram Hanna

Anonym sa...

hur stora är dina biceps på bilden?
Perra

Pentmark sa...

Hej,
cirka 33 cm i omkrets.

Anonym sa...

Dom ser mkt större ut än 33cm:)
Perra