måndag 14 januari 2013

Hanna PT x 2 ?

I morses när jag var och körde ett bröst och magpass, råkade jag höra att det just nu pågår en tävling där man kan vinna en PT-utbildning på mitt gym.
- Häftigt, var det enda jag tänkte då och fortsatte att gymma. Men när jag väl tränat klart och satte mig för att smutta på mitt EAA slog det mig, 40.000 kr är rätt mycket pengar... Jag kanske skulle gå in för att vinna den där tävlingen trots allt.
Kunskap är lätt att bära och kunskap är makt, sa hjärnan som i ett mantra. Jag började sväva iväg i mina tankar och långsamt se min nya fantasilogga träda fram på näthinnan "Hanna PT x 2"....

Vaknade med ett leende ur min tankebubbla, njaee två PT utbildningar på rad är nog lite överilat ändå...

Är personlig träning något som intresserar dig?

Inga kommentarer: