tisdag 15 januari 2013

Morgonstund har..

Njuter just nu av en skål med rykande varm gröt efter en ganska uppfriskande morgonpromenad. Jag insåg tidigt under promenaden att jag hade tagit på mig alldeles för lite kläder med tanke på att det snöade ute hahah. Självklart blev jag såklart varm efter ett litet tag men det här med att frysa, har nog aldrig riktigt varit min grej. Jaja ibland har man bara sig själv att skylla ;-).

Nu bär det strax av till gymmet för ett pass med min grymma klient och efter det susar jag vidare till nästa arbetsplats :).

Kram på er
//Hanna


4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Hanna
nu tar ja äntligen mod till mig o skriver till dig :)
Jobbade i repan på Billingehus i sommras så sprang
på dig några gånger
o har läst din blogg sen dess
o tycker mkt om den!
Tänkte höra om du har några bloggar du följer o inspireras av?

Ha de! //Matilda
(ps går morgonpromenad i -22 brr!)

Pentmark sa...

Hej Matilda,
Vad roligt att höra att du läser och tycker om mig blogg :D.

Just nu läser jag bland annat Helen Ahlsons och Akos blogg, två grymma fitness atleter som jag verkligen ser upp till :).
Vilka fler bloggar läser du?
//Hanna

Pentmark sa...

Hej Matilda,
Vad roligt att höra att du läser och tycker om mig blogg :D.

Just nu läser jag bland annat Helen Ahlsons och Akos blogg, två grymma fitness atleter som jag verkligen ser upp till :).
Vilka fler bloggar läser du?
//Hanna

Anonym sa...

Hej:) Tack för tipsen ska börja läsa dem direkt.
Följer inte direkt nån just
nu hoppar runt o läser olika ingen ja direkt fastnat för som
inspirerar mig.
Därför e din blogg så bra de e sån blandning
från träning, mat o mentalt.
Ha de! /Matilda