lördag 16 februari 2013

Just go

Klockan ringer 06.30 och jag sätter mig nyvaket upp i sängen, dags att träna :-).
Jag smyger försiktigt upp och nynnar tyst (ja det är faktiskt sant) samtidigt som jag blandar EAA från Body Science med vatten. Väl nere på gymmet tänker jag på att verkligen spänna magen (ha ett bra buktryck) i alla övningar. Ett bra buktryck gör att jag svankar mindre och resulterar också i att jag hittar en riktigt bra kontakt ned musklerna, en dreamcombo helt enkelt :-).

Glad och sådär lagom trött i kroppen efter ryggpasset cyklar jag hem till min väntande overnightgröt (havregryn, yoghurt, linfrön och psylliumfrön). Till gröten serverades det 2 ägg och en stor kopp citronte. Nu är jag redo för lördagen och dagens arbetspass på Team Sportia.
 

1 kommentar:

Anonym sa...

Skicka över lite av din energi till mig tack ;) / mamma