onsdag 1 maj 2013

Grattis du vann!!

Inte nog med att det är första maj och strålande sol, jag har idag även utsett en stolt vinnare av min tävling!
 
Vissa har legat lite för lågt i antal, medans andra gott och väl kunde tagit bort en siffra för att vara i närheten av det rätta svaret, som är 81 st dreads :-).
Vinnaren av Hannas första bloggtävling någonsin blir därför:

Evelina J, trots att du inte skrivit någon förklaring till varför just du behöver en Personlig Tränare ;-).

Stort grattis! Hör av dig till mig så bokar du och jag vi in en träningspass :-D
 

6 kommentarer:

Christopher sa...

Stort grattis till dig Evelina J!

Patrik sa...

Äh ... Riggad tävling ...

Pentmark sa...

HAhah varför tror du det Patrik?

Anonym sa...

Åh vad roligt jag vann!!!! Satt precis här och berättade för min make hur roligt det vore med en PT, sen gick vi in på bloggen och läste att jag vunnit helt galet kul! Jag kan berätta varför jag behöver en PT. Efter två barn så har jag inte hittat formen, men har bestämt att 2013 ska bli mitt år. Har kommit en bra bit på väg men nu är det dags att lägga in en extra växel med träningen så det blir toppen! Tack! Evelina J

Patrik sa...

Jag borde ha vunnit ... För att jag tycker att du är grymt snygg !

Pentmark sa...

Härligt att höra ifrån dig Evelina, ser fram emot vårt träningspass i nästa vecka :)

Patrik: Haha nära skjuter ingen hare, för vinsten skulle du behövt gissat lite bättre, (även om jag gillar din motivering) ;-)