torsdag 9 maj 2013

PT pass - Blinddate

Igår var det alltså dags att möta upp vinnaren av min tävling jag hade här på bloggen. Tävlingen där du skulle gissa hur många dreads jag hade och på så vis ha möjligheten att vinna en PT-timme.

Evelina gissade på 80 st (81st var det korrekta svarert) och vann där den jämna tävlingen med motiveringen:
"Efter två barn så har jag inte hittat formen, men har bestämt att 2013 ska bli mitt år. Har kommit en bra bit på väg men nu är det dags att lägga in en extra växel med träningen så det blir toppen! Tack! Evelina J"

Klockan 14:20 befann jag mig inne i Gym22s lokaler och insåg att det kändes som jag skulle gå på blinddate! Jag kom på att jag inte hade någon aning om hur Evelina faktiskt såg ut och tänkte i mitt stilla sinne att vi kanske borde burit var sin röd nejlika så vi hittade varandra ;-). Men detta lilla "problem" löste sig fort då Evelina precis i den sekunden smidigt dök upp vid min sida och presenterade sig.

Efter en snabb pratstund, gav vi oss ut i gymmet för att gå igenom ett program som tränade igenom hela kroppen med på en timme. Övning efter övning betades av från mitt träningsschemat och efter den obligatoriska stretchingen, ser jag hur Evelina ler emot mig och därefter säga:

- Hanna när ska vi träna igen?!


1 kommentar:

Evelina sa...

Det var jätteskoj! Tack!! Syns nästa vecka;)